Wyszukaj:
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Powiatowe Centrum Edukacyjne
•  Struktura organizacyjna
•  Statut PCE
•  Godziny pracy
•  Kontakt
  Zakres Działań
•  Zarządzenia dyrektora PCE
  Obsługa interesantów
•  Ogłoszenia PCE
•  Zamówienia publiczne
•  informacje z otwarcia ofert
•  Plany Zamówień Publicznych
Pomoc
Statystyki

od 06 stycznia 2006
Obsługa interesantów » Zamówienia publiczne » Ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty / przetargu » Dot. Organizację 15 spotkań dla nauczycieli na szkolenia ............ Wersja do druku

Dot. Organizację 15 spotkań dla nauczycieli na szkolenia sieci oraz szkolenia coachingowe z 23 noclegami i wyżywieniem dla 45 osób organizowane w ramach projektu "Regionalny system informacji edukacyjno - zawodowej południowo-zachodniego regionu woj.

 

Powiatowe Centrum Edukacyjne

Al. Kombatantów 2

59-800 Lubań

 

 

Znak sprawy: PCE/341/16/REGSI/2016                                                          Lubań dnia 09.01.2017 r.

 

 

 

ZAWIADOMIENIE (OGLOSZENIE )

O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

Dot. Organizację 15 spotkań dla  nauczycieli na szkolenia sieci oraz szkolenia coachingowe  z  23 noclegami i wyżywieniem dla 45 osób  organizowane w ramach projektu „Regionalny system informacji edukacyjno – zawodowej południowo-zachodniego regionu  woj. dolnośląskiego (REGSI)”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Działając na podstawie art. 4 ust. 8 Prawa zamówień publicznych Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu informuje, że w prowadzonym postępowaniu  w części 1: Szkolenie sieci - 7 dwudniowych spotkań –  (1 spotkanie to: 1 nocleg  + wyżywienie: 1 x śniadanie, 2 x obiad,1 x kolacja + sala seminaryjna na 2 dni:, serwis kawowy dla 23 osób (20 osób uczestniczących w szkoleniu + 3 osoby z obsługi projektu). i w części 2: Szkolenie coachingowe -  8 spotkań weekendowych ( piątek- niedziela)    (1 spotkanie to: 2 noclegi  + wyżywienie: 2 x śniadanie, 3 x obiad,  2 x kolacja + sala seminaryjna na 3 dni: pt.-nied., serwis kawowy dla 22 osób ( 20 osób uczestniczących w szkoleniu + 2 osoby z obsługi projektu).wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

F.H.U. „Thera”- Krzysztof Mrociec Biuro podróży „Prezydent Trawel” ul Dworcowa 30-32, 34-300 Żywiec

Uzasadnienie wyboru: oferta z najkorzystniejszą ceną, odpowiada  określonym przez zamawiającego wymaganiom.

Wybrany Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy                 w terminie 11 stycznia 2017 r.

Wykaz, cena i porównanie ofert złożonych w prowadzonym postępowaniu

Nr oferty

Nazwa oferenta

Cena oferty brutto za część I

Cena oferty brutto za część II

Łączna cena

Kolejność ofert wg kryterium ceny za realizację całego zamówienia

1.

Vmoris Agency Strefa Efektywnego Marketingu  Magdalena Samulak Banaszczyk ul. Ksiestwa warszawskiego 30A, 05-850 Ożarów Mazowiecki

46865,00 zł

82720,00 zł

129585,00 zł

Oferent  nie spełnia warunków udziału w postępowaniu

2.

UpHOTEL Sp.zo.o. ul. Długa 13/1, 58-500 Jelenia Góra

69730,50 zł

127736,00 zł

197466,50 zł

Oferent  nie spełnia warunków udziału w postępowaniu

3.

Biuro rezerwacji Karpacz Agnieszka Mieszkalska ul. Adama Mickiewicza 7/7, 58-540 Karpacz

60193,00 zł

112224,00 zł

172417,00 zł

Oferent  nie spełnia warunków udziału w postępowaniu

4.

F.H.U.  „Thera”- Krzysztof Mrociec Biuro podróży „Prezydent Trawel” ul Dworcowa 30-32, 34-300 Żywiec

41248,00 zł

70224,00 zł

111472,00 zł

I w kolejności

5.

 

EGG STUDIO Agencja Marketingu i Reklamy              Sp. z o.o. Siedziba, Toruń, ul. Łokietka 5 Oddział, Warszawa, ul. Mokotowska 1

49200,00 zł

98400,00 zł

147600,00 zł

II w kolejności

6.

Biuro Uslugowo-turystyczne'ATLANTIC"
Rzeszów Plac Wolnosci 12

66636,00 zł

111240 ,00 zł

177876,00 zł

III w kolejności

7.

SIGNARAMA

Łukasz Małecki
ul.Zakroczymska 13
00-225 Warszawa

49200,00 zł

98400,00 zł

147600,00 zł

II w kolejności

8.

Zaklad Produkcyjno Handlowo Usługowy „Miro”ul. Jasna 42,57-200 Ząbkowice Ślaskie

38465,00 zł

76320,00 zł

114485,00 zł

Oferent  nie spełnia warunków udziału w postępowaniu

 

 

Ze względu na prowadzone postępowanie w trybie art. 4 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych nie przysługują środki odwoławcze.

 

 

 

Anna Adamska

Dyrektor powiatowego Centrum Edukacyjnego

w Lubaniu


Informację wytworzył: Monika Bernacka, Data wytworzenia: 2017-01-10 10:40:55, Wprowadził do systemu: Monika Bernacka, Data wprowadzenia: 2017-01-10 10:41:07, Zatwierdził do publikacji: Monika Bernacka, Data publikacji 2017-01-10 10:41:35, Ostatnia zmiana: 2017-03-29 15:05:50, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 131