Wyszukaj:
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Powiatowe Centrum Edukacyjne
•  Struktura organizacyjna
•  Statut PCE
•  Godziny pracy
•  Kontakt
  Zakres Działań
•  Zarządzenia dyrektora PCE
  Obsługa interesantów
•  Ogłoszenia PCE
•  Zamówienia publiczne
•  informacje z otwarcia ofert
•  Plany Zamówień Publicznych
Pomoc
Statystyki

od 06 stycznia 2006
Obsługa interesantów » Zamówienia publiczne » Przetargi / Ogłoszenia » dot. Organizacji 15 spotkań dla nauczycieli na szkolenia sieci oraz.......... Wersja do druku

Organizacja 15 spotkań dla nauczycieli na szkolenia sieci oraz szkolenia coachingowe z 23 noclegami i wyżywieniem dla 45 osób organizowane w ramach projektu "Regionalny system informacji edukacyjno - zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. doln

Powiatowe Centrum Edukacyjne

Al. Kombatantów 2

59-800 Lubań

 

 

Znak sprawy: PCE/341/16/REGSI/2016                                             Lubań dnia 27 grudnia 2016 r.

 

 

 

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy Państwa / Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Organizację 15 spotkań dla  nauczycieli na szkolenia sieci oraz szkolenia coachingowe  z  23 noclegami i wyżywieniem dla 45 osób  organizowane w ramach projektu „Regionalny system informacji edukacyjno – zawodowej południowo-zachodniego regionu  woj. dolnośląskiego (REGSI)”.

 

I opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa hotelowa organizowana dla nauczycieli na szkolenia sieci oraz szkolenia coachingowe realizowana w ramach projektu „Regionalny system informacji edukacyjno – zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

Termin wykonania usługi  – od 19.01.2017 do 15.06.2018

 

Usługa będzie realizowana w formie:

1.        Szkolenie sieci - 7 dwudniowych spotkań –  (1 spotkanie to: 1 nocleg  + wyżywienie: 1 x śniadanie, 2 x obiad,1 x kolacja + sala seminaryjna na 2 dni:, serwis kawowy dla 23 osób (20 osób uczestniczących w szkoleniu + 3 osoby z obsługi projektu).

           Terminy szkoleń sieci:

-        od 19.01.2017do 20.01.2017

-        od 16.03.2017 do 17.03.2017

-        od 15.05.2017 do 16.05.2017

-        od 09.11.2017 do 10.11.2017

-        od 08.02.2018 do 09.02.2018

-        od 15.04.2018 do 16.04.2018

-        od 14.06.2018 do 15.06.2018

 

 

 

2.        Szkolenie coachingowe -  8 spotkań weekendowych ( piątek- niedziela)    (1 spotkanie to: 2 noclegi  + wyżywienie: 2 x śniadanie, 3 x obiad,  2 x kolacja + sala seminaryjna na 3 dni: pt.-nied., serwis kawowy dla 22 osób ( 20 osób uczestniczących w szkoleniu + 2 osoby z obsługi projektu).

           Terminy szkoleń:

-        od 10.02.2017 do 12.02.2017

-        od 07.04.2017 do 09.04.2017

-        od 16.06.2017 do 18.06.2017

-        od 01.09.2017 do 03.09.2017

-        od 06.10.2017 do 08.10.2017

-        od 08.12.2017 do 10.12.2017

-        od 12.01.2018 do 14.01.2018

-        od 09.03.2018 do 11.03.2018

 

Szczegółowe informacje  do zamówienia:

 

1.      Jedno szkolenie w ramach sieci będzie obejmowało:

-        wynajęcie dla 23 osób sali seminaryjnej z dostępem do wi-fi, sala posiadająca wyposażenie niezbędne do realizacji spotkania (m.in. rzutnik, ekran)

-        udostępnienie miejsca na sali na catering w trakcie spotkania (przerwy kawowe)

-        3 pokoje jednoosobowe z dostępem do wi-fi,

-        10 pokoi dwuosobowych z dostępem do wi-fi, łóżka rozstawione oddzielnie

-        pełne wyżywienie dla 23 osób (w tym możliwość zmiany na miejscu pojedynczych posiłków  na dietę np. bezglutenową, wegetariańską).

-        Wykaz posiłków :

1 dzień – obiad, kolacja

2 dzień - śniadanie, obiad

 

2.      Jedno szkolenie coachingowe będzie obejmowało:

-        wynajęcie dla 22 osób sali seminaryjnej z dostępem do wi-fi, sala posiadająca wyposażenie niezbędne do realizacji spotkania (m.in. rzutnik, ekran)

-        udostępnienie miejsca na sali na catering w trakcie spotkania (przerwy kawowe)

-        2 pokoje jednoosobowe z dostępem do wi-fi,

-        10 pokoi dwuosobowych z dostępem do wi-fi, łóżka rozstawione oddzielnie

-        pełne wyżywienie dla 22 osób (w tym możliwość zmiany na miejscu pojedynczych posiłków  na dietę np. bezglutenową, wegetariańską).

-        Wykaz posiłków :

Piątek – obiad, kolacja

Sobota- śniadanie, obiad, kolacja

Niedziela – śniadanie, obiad

Zapewnienie na szkoleniach sieci i szkoleniach coachingowych:

bufetu kawowego całodziennego przez cały okres pobytu (kawa,  herbata: zielona, biała, czarna, owocowa, cukier, śmietanka lub mleczko do kawy, 3 rodzaje ciasta pieczonego, woda mineralna: gazowana i niegazowana w butelkach 0.33 ml, soki owocowe w kartonach: pomarańcza, jabłko, napoje typu: coca cola, sprite, fanta).

Menu: śniadanie i kolacja  w formie stołu szwedzkiego, obiad serwowany do stolików.

 

Opis posiłków:

Śniadanie w postaci szwedzkiego stołu /wędliny, sery, dżemy, owoce, mleko, kakao, jajka, płatki śniadaniowe, wybór herbat, kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko do kawy, cytryna, cukier, pieczywo ciemne i jasne, bułki/.

Obiad  dwudaniowy z deserem serwowany do stolików. Powinien składać się z 2 dań ciepłych: zupa, drugie danie mięsne (drób, wołowina, wieprzowina, ryby), woda mineralna gazowana i niegazowana, surówka, przyprawy.

Kolacja w postaci szwedzkiego stołu /wędliny, sery, owoce, parówki lub kiełbaski, wybór herbat, kawa z dodatkami typu śmietanka lub mleko do kawy, cytryna, cukier, pieczywo ciemne i jasne, woda mineralna gazowana i niegazowana, 3 rodzaje soków owocowych, napoje gazowane/.

 

Pobyty będą rozpoczynały się od godz. 12:00 obiadem i kończyły obiadem o godz. 13:30-14:00

Zapewnienie nieodpłatnie parkingu dla uczestników szkoleń.

 

Oferta powinna zawierać wszystkie  opłaty związane z pobytem uczestników.

Hotel powinien mieć minimum 3 gwiazdki i jego miejsce lokalizacji powinno znajdować się  w odległości minimum 50 km i max. 100 km od miejscowości Lubań, Zgorzelec, Bolesławiec.

Dopuszcza się zmianę terminów wskazanych w pkt I oraz zmianę ilości uczestników szkoleń po wcześniejszym uzgodnieniu w terminie 14 dni od daty szkolenia.

Po zrealizowaniu  każdego spotkania Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę w terminie 7 dni od daty wykonania usługi (terminu każdego spotkania). Płatność nastąpi w ciągu 21 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury.

 

Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV

 

Kod CPV:    kod główny: 55000000-0 Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

                     55.12.00.00-7 – usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

                     55.30.00.00-3 – usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

 

II Przygotowanie oferty

Ofertę należy złożyć: w formie pisemnej, za pośrednictwem faxu lub poczty elektronicznej na Formularzu oferty w siedzibie zamawiającego Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu                  Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań , pokój nr 7 do dnia 4 stycznia 2017 r. do godz. 15:00, tel/fax 756455340 , email sekretariatpce@interia.pl.

W przypadku przysłania oferty faksem lub drogą elektroniczną proszę żądać potwierdzenia odebrania.

 

III Kontrakt z wykonawcą

Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Monika Bernacka tel. 756455340

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który:

 

Prowadzi działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

 

Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu.

 

V. Kryteria wyboru

Cena – 100 %

 

 

Anna Adamska

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacyjnego

w Lubaniu

Załączone dokumenty
  dokumentacja postępowania (1.9MB) pobierz    

Informację wytworzył: Monika Bernacka, Data wytworzenia: 2016-12-27 13:13:35, Wprowadził do systemu: Monika Bernacka, Data wprowadzenia: 2016-12-27 13:13:46, Zatwierdził do publikacji: Monika Bernacka, Data publikacji 2016-12-27 13:14:57, Ostatnia zmiana: 2017-03-29 14:29:32, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 111