Wyszukaj:
Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu
Strona główna
Najnowsze artykuły
Mapa biuletynu
Twoje sprawy
  Powiatowe Centrum Edukacyjne
•  Struktura organizacyjna
•  Statut PCE
•  Godziny pracy
•  Kontakt
  Zakres Działań
•  Zarządzenia dyrektora PCE
  Obsługa interesantów
•  Ogłoszenia PCE
•  Zamówienia publiczne
•  informacje z otwarcia ofert
•  Plany Zamówień Publicznych
Pomoc
Statystyki

od 06 stycznia 2006
Obsługa interesantów » Zamówienia publiczne » Przetargi / Ogłoszenia » dot. zakupu i dostawy sprzętu na potrzeby projektu "Regionalny system informacji Wersja do druku

zakup i dostawę sprzętu na potrzeby projektu "Regionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)".

Powiatowe Centrum Edukacyjne

Al. Kombatantów 2

59-800 Lubań

 

 

Znak sprawy: PCE/341/13/REGSI/2016                                             Lubań dnia 28.11.2016 r.

 

 

 

 

 

Zaproszenie do składania ofert

Zapraszamy Państwa / Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: zakup i dostawę sprzętu na potrzeby projektu „Regionalny system informacji edukacyjno-zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)”.

I opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu do projektu „Regionalny system informacji edukacyjno – zawodowej południowo-zachodniego regionu woj. dolnośląskiego (REGSI)”. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego  z Działania 10.4.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020.

 

Termin wykonania zamówienia – 15 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Wykaz sprzętu:

 

1) Laptop – 1 szt. należy dostarczyć do siedziby Powiatowego Centrum Edukacyjnego w Lubaniu przy Al. Kombatantów 2 w Lubaniu

Gwarancja

2 lata, autoryzowany przez producenta serwis w Polsce. Gwarancja door-to-door. Reakcja serwisu od zgłoszenia awarii maksymalnie 2 dni robocze. 

przekątna ekranu LCD

Min. 15,6 cali

nominalna rozdzielczość LCD

Min. 1920 x 1080 pikselipikseli

Ekran

Ekran dotykowy umożliwiają odchylenie o 360 stopni

Ekran dotykowy

TAK

procesor

min. i5-6200U (2.3 GHz, 2.8 GHz Turbo, 3 MB Cache) lub równoważny

ilość rdzeni

Min 2 szt.

wielkość pamięci RAM

Min. 8 GB

typ zastosowanej pamięci RAM

DDR3 (1600 MHz)

 

rodzaj dysku twardego

SSD (flash)

 

pojemność dysku SSD

Min. 256 GB

karta graficzna

Min Intel HD Graphics 520 lub równoważny

 

ocena wydajności chipsetu karty graficznej

120 pkt

 

wyjścia karty graficznej

1 x wyjście HDMI

komunikacja

WiFi IEEE 802.11b/g/n

interfejsy

Min. 3x1 x USB w tym przynajmniej jedno USB 3.0

 

mikrofon

wbudowany mikrofon

kamera

Min. 0.3 Mpix

zainstalowany system operacyjny

Windows 7,8 lub 10

waga

Do 2,2 kg

Wyposażenie dodatkowe

Torba na laptopa, mysz bezprzewodowa z rolerem.

 

Wykaz sprzętu który należy dostarczyć do 10 następujących szkół:

 

1.       Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lubaniu
Ul. Leśna 8, 59-800 Lubań

2.      Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Adama Mickiewicza w Lubaniu Ul. Władysława Łokietka 2, 59-800 Lubań

3.      Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Kombatantów Ziemi Lubańskiej w Lubaniu
Ul. Kopernika 31, 59-800 Lubań

4.      Zespół Szkół Elektronicznych im I. Domeyki w Bolesławcu
Ul. H i W Tyrankiewiczów 2, 59-700 Bolesławiec

5.      Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych im mjra H. Sucharskiego
w Bolesławcu,
Ul. Komuny Paryskiej 6, 59-700 Bolesławiec

6.      Zespół Szkół Handlowych i Usługowych im Jana Kochanowskiego w Bolesławcu
Ul. Zgorzelecka 18, 59-700 Bolesławiec

7.      Zespół Szkół Budowlanych w Bolesławcu
Ul. Tysiąclecia 51, 59-700 Bolesławiec

8.      Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Emilii Plater w Zgorzelcu
Ul. Francuska 6, 59-900 Zgorzelec

9.      Zespół Szkół Zawodowych im . św Barbary w Bogatyni
Ul. Kościuszki 33, 59-920 Bogatynia

10.   Zespół Szkół Zawodowych i Licealnych im. Górników i Energetyków Turowa
Ul. Powstańców Śląskich 1, 59-900 Zgorzelec

 

2) Laptop  – 10 szt.

Gwarancja

12 miesięcy, autoryzowany przez producenta serwis w Polsce. Gwarancja door-to-door. Reakcja serwisu od zgłoszenia awarii maksymalnie 2 dni robocze. 

przekątna ekranu LCD

Min. 15,6 cali

nominalna rozdzielczość LCD

Min. 1366 x 768 pikseli

procesor

min. Intel Celeron N3060 (1.6 GHz, 2.48 GHz, 2 MB Cache) lub równoważny

ilość rdzeni

Min 2 szt.

wielkość pamięci RAM

Min. 4 GB

typ zastosowanej pamięci RAM

DDR3 (1600 MHz)

 

rodzaj dysku twardego

SSD (flash)

 

pojemność dysku SSD

Min. 120 GB

napęd optyczny

DVD+/-RW DL

karta graficzna

Min Intel HD Graphics lub równoważne

 

wyjścia karty graficznej

1 x wyjście HDMI

 

czytnik kart pamięci

SD

 

komunikacja

WiFi IEEE 802.11b/g/n

LAN 100 Mbps

interfejsy

Min. 2 porty USB w tym przynajmniej jedno USB 3.0

 

mikrofon

wbudowany mikrofon

kamera

Min. 0.3 Mpix

zainstalowany system operacyjny

Windows 7, 8 lub 10

waga

Do 2,5 kg

Wyposażenie dodatkowe

Torba na laptopa, mysz bezprzewodowa z rolerem.

 

 

3) Program biurowy i program antywirusowy – 11 szt. ( szkoły + PCE w Lubaniu)

- Microsoft Office 2016 EDU lub równoważny dla 11 różnych placówek edukacyjnych – licencja wieczysta. Instalacja oprogramowania wraz z rejestracją na 11 laptopach. ( szkoły + PCE w Lubaniu)

 

- Program antywirusowy do użytku komercyjnego/EDU na 1 stanowisko, licencja na 2 lata. Instalacja oprogramowania wraz z rejestracją na 11 laptopach. ( szkoły + PCE w Lubaniu)

 

4) Tablica interaktywna – 10 szt.

Przekątna wymiaru interaktywnego

min. 77 cali

Format

4:3

Wymiary zewnętrzne

Max. 172 cm x 122 cm (szer. x wys.)

 

Technologia

pozycjonowanie w podczerwieni (IR), nie dopuszcza się zastosowania przystawek ani innych technologii

Rodzaj powierzchni

Magnetyczna, matowa, o wysokiej odporności na zarysowania, uszkodzenia mechaniczne. Łatwa do czyszczenia, dostosowana do używania pisaków sucho ścieralnych.

Sposób obsługi

palec lub dowolny wskaźnik

Waga

maksymalnie do 20 kg

Dokładność odczytu

Maksymalnie do 3 mm

Czas reakcji

Maksymalnie do 30 ms

Komunikacja/zasilanie

USB

Multi-touch

Jednoczesna praca minimum 4 osób

Instalacja tablicy

plug & play - tablica po podłączeniu do komputera jest aktywna - nie ma konieczności instalowania sterowników

Oprogramowanie tablicy – wybrane minimalne wymagania

·        Rysowanie funkcji matematycznych

·        Ekierka, Cyrkiel, Kątomierz, Linijka

·        Nagrywanie ekranu, kurtyna

·        Biblioteka zasobów – tła, audio, obrazy

·        Matematyczne ćwiczenia, t.j. Kółko I krzyżyk, memory, działania, tabliczka  (mnożenie, dzielenie, dodawanie, odejmowanie)

·        Test jednokrotnego wyboru

Wyposażenie

Półka na pisaki, oprogramowanie na płycie CD, kabel USB, 3 pisaki do obsługi tablicy, zestaw montażowy

Gwarancja

24 miesięcy - autoryzowany przez producenta serwis w Polsce. Gwarancja door-to-door. Reakcja serwisu od zgłoszenia awarii maksymalnie 2 dni robocze. 

Certyfikaty produktu

CE,

Montaż

Montaż na podstawie jezdnej wraz z potrzebnym okablowaniem (HDMI 10m + kabel zasilający do projektora 10m). Przeprowadzenie szkolenia instruktażowego pracowników z obsługi tablicy i jej zastosowania w edukacji min. 60 min. (ok. 2-3 pracowników w każdej placówce edukacyjnej – 10 placówek)

 

5) Projektor – 10 szt.

Rodzaj projektora

krótkoogniskowy

Technologia

DLP

Jasność projektora

min. 3000 ANSI 

Rozdzielczość natywna

XGA (1024x768) 4:3

Kontrast

min. 13000:1

Korekcja pionowa (Keystone)

min. +/-15%

Stosunek projekcji

0,6-0,65:1

Lampa

Żywotność w trybie: normalnym min. 4000h, w trybie oszczędnym min. 7000h

Złącza

HDMI, min. 1 x USB, 1 x RS232 (DB-9pin), 1 x LAN (RJ45), 1 x Computer in (D-sub 15pin), 1 x Composite Video in (RCA), 1 x S-Video in (Mini DIN 4pin) x 1

Gwarancja na projektor

min. 36 miesięcy, autoryzowany przez producenta serwis w Polsce. Gwarancja door-to-door. Reakcja serwisu od zgłoszenia awarii maksymalnie 2 dni robocze. 

Gwarancja na lampę

min. 36 miesięcy lub 2000 godzin

Montaż

Montaż na podstawie jezdnej wraz z potrzebnym okablowaniem (HDMI 10m + kabel zasilający do projektora 10m).

 

 

6) Stojak na tablicę interaktywną - podstawa jezdna – 10 szt.

Rozmiar

Kompatybilna z tablicami w rozmiarach od 75 do 89 cali

Wykonanie

Wykonana z profili stalowych, malowanych proszkowo

Wysięgnik

Zintegrowany z stojakiem, składany i regulowany do projektora krótkoogniskowego 

Kółka

Cztery kółka – dwa z możliwością blokowania

Regulacja wysokości

Czterostopniowa manualna regulacja wysokości.

Gwarancja

12 miesięcy, autoryzowany przez producenta serwis w Polsce. Gwarancja door-to-door. Reakcja serwisu od zgłoszenia awarii maksymalnie 2 dni robocze. 

Montaż

Montaż podstawy jezdnej (HDMI 10m + kabel zasilający do projektora 10m).

 

 

7) Wizualizer – 10 szt.

Obszar skanowany

Min. A3

Obiektyw

Autofocus i balans koloru

Oświetlenie

TAK

Połączenie

USB

Rozdzielczość fizyczna

Min. 5 Mega pixeli

Kąt kamery

Dowolny dzięki giętkiej szyjce

Źródło światła

Dwa regulowane źródła światła

Gwarancja

12 miesięcy, autoryzowany przez producenta serwis w Polsce. Gwarancja door-to-door. Reakcja serwisu od zgłoszenia awarii maksymalnie 2 dni robocze. 

 

Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany.

Wykonawca załączy do formularza oferty wykaz oferowanego sprzętu z podaniem parametrów technicznych  – w celu zweryfikowania czy oferowany sprzęt jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.

Cena oferty brutto musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszty transportu i rozładunku i montażu, instalacji oprogramowania i przeprowadzenia krótkiego szkolenia instruktażowego  z obsługi sprzętu.

Dostawa sprzętu odbędzie się w godz.: 9.00-14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, na koszt  i staraniem Wykonawcy , który zapewni wniesienie dostarczonego sprzętu komputerowego do pomieszczenia wskazanego przez pracownika zamawiającego w jego siedzibie.

 

Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV

 

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

 

II Przygotowanie oferty

Ofertę należy złożyć: w formie pisemnej, za pośrednictwem faxu lub poczty elektronicznej na Formularzu oferty w siedzibie zamawiającego Powiatowe Centrum Edukacyjne w Lubaniu Al. Kombatantów 2, 59-800 Lubań , pokój nr 7 do dnia 6 grudnia 2017 r. do godz. 15:00, tel/fax 756455340 , email sekretariatpce@interia.pl.

W przypadku przysłania oferty faksem lub drogą elektroniczną proszę żądać potwierdzenia odebrania.

 

III Kontrakt z wykonawcą

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: Monika Bernacka tel. 756455340

 

IV. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia może się ubiegać dostawca, który:

 

Wykaże  sprzedaż  minimum 1 dostawy na sprzęt interaktywny w ciągu ostatnich 3 lat na kwotę min. 90 000 zł brutto oraz posiada doświadczenie w podobnych zamówieniach

 

 

Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązuje się przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu.

 

V. Kryteria wyboru

70% cena

30% dostawa

 

 

 

Anna Adamska

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacyjnego

w Lubaniu

Załączone dokumenty
  zapytanie sprzęt komputerowy-1 (1.9MB) pobierz    

Informację wytworzył: Monika Bernacka, Data wytworzenia: 2016-11-28 15:03:51, Wprowadził do systemu: Monika Bernacka, Data wprowadzenia: 2016-11-28 15:03:57, Zatwierdził do publikacji: Monika Bernacka, Data publikacji 2016-11-28 15:05:17, Ostatnia zmiana: 2017-03-29 14:28:40, Historia zmian, Ilość wyświetleń: 149